onsdag 28 april 2010

Ett nytt försök!

Min syster Z har gjort en egen design till bloggen, så jag kan ju inte annat än försöka fortsätta skriva nu. Men livet rullar på som vanligt och jag har lite svårt för det där med "Idag har jag jobbat, jag åt köttbullar till lunch, och så har jag tränat." Inte ens jag skulle bry mig en vecka senare.

Så kom med förslag. Vad ska jag skriva om? Vilka är ni som läser? Om jag nu ens har några läsare så vore det kul att veta vilka ni är!

Och ja, kommentera. För ni vet ju själva hur trist en fika blir om en håller låda och resten är tysta, eller hur?

Men jag får börja med mig. Jag jobbar som timvikarie just nu. Det innebär att de ringer någon gång mellan 7 och 11 på morgonen och mycket artigt frågar om jag kan vikariera på den och den skolan, för i så fall skulle jag ha varit där för en halvtimme sedan. Jag har inte riktigt vant mig vid ovissheten än, men det landar nog så småningom. På helgerna försöker jag träffa min pojkvän N så mycket som möjligt. Han pluggar så det finns inte så mycket tid till att ses.

Förutom det, så fikar jag en hel del. Jag har ungefär 20 teburkar och för några dagar sedan upplevde jag för första gången känslan av att de var tomma samtidigt. I mitt liv är det en katastrof när teet tar slut!


Inga kommentarer: